ONLINE MEGOLDÁSOK

LifeRoads applikáció

A LifeRoads saját fejlesztésű, a tréningek, coachingok hatékonyságát és élményszerűségét növelő online applikáció. A nyilvános, itt is elérhető online applikáción túl kifejezetten az egyes tréningekhez fejlesztett alkalmazásokat jelenti. Maga az applikáció egyedülálló a tréningpiacon. Nem e-learning, nem szimuláció. A módszer új, egyedi, és ötvözi a technológiai fejlesztést a pszichológia tapasztalatokkal. Nem startup, bár lehetne az is, hisz teljesen új a technológia, azonban a hátterében a Human Score Consulting áll.

Célja

Elsősorban a tréningek támogatására készült, azokba beépülve szerves részét képezik az oktatási módszertannak, hatékonyabbá és élményszerűbbé téve a képzéseket.

Az applikáció növeli:

  • A megértés
  • Az ismeretek átültetése a gyakorlatban
  • Az elfogadottság
  • Az élményszerűség
  • A tréninghatékonyság

A technológiának köszönhetően a résztvevők a gamification módszertanán keresztül mélyítik el tudásukat, az egyedi, cégre szabott helyzeteknek köszönhetően valós szituációkkal találkoznak. Segíti a rossz beidegződések felismerését, és a résztvevők a saját tapasztalatuk alapján közös munkával a trénerrel-coacchal együttműködve dolgozzák ki a követendő, vagy épp a cég által elvárt irányokat. A nagyobb fokú bevonódás és valóságos helyzeteket szimuláló applikáció révén nagyobb hatékonyság érhető el. Olyan esetekben is jól használható, ahol a résztvevők elvileg „tudnak már mindent”, hisz számtalan képzést kaptak már a témában, mégsem alkalmazzák a tanultakat a gyakorlatban.

Az applikáció és az arra ültetett fejlesztés révén feltárhatók:

  • A tipikus válaszok
  • A rossz beidegződések
  • A belső ún. „intarpszichés” gátak, melyek egyéni akadályokat jelentenek az alkalmazásban

Sokrétű alkalmazhatóság

Online megoldások

Mivel egy technológia keretrendszerről beszélünk, ennek köszönhetően viszonylag kis ráfordítással tudunk számos, cégspecifikus helyzetet modellezni. Tipikus, az adott szervezetre jellemző helyzetet, elvárást, szabályt tudunk megjeleníteni. Ily módon megjelenhetnek benne a cégre jellemző szabályok, elnevezések, szituációk, tipikus helyzetek, észlelt hibák és elvárások. Elsősorban személyes interakciós helyzeteket modellezünk vele, de más, például törvényi előírásokat, belső szabályzatokat, eljárásrendeket tartalmazó ügyfél szituációk is modellezhe- tők. P.l: pénzmosás elleni eljárások, panaszkezelés.


VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

Karakterek száma: 0 / 2500